Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij McDonald's Rotterdam Hoogstraat. Meer weten? Ontdek meer
Gilbert
17 jun 2026 om 23:23
geen saus bij de friet zo jammer waar gaat dit mis........
Dorey
16 jun 2026 om 10:47
When my instructions are not followed, the meal is cold.
Huub
12 jun 2026 om 16:42
Lekker als altijd. En snel en warm bezorgd
Xerina
11 jun 2026 om 20:58
Al de zoveelste keer dat de bestelling niet compleet is en er ook weer geen sausjes bij zitten
Dorothea
6 jun 2026 om 19:29
gewoon 4 happymeal voor onze kids duurt het bijna 90 minuten en alles koud. waardeloos nooit meer en 40 euro kwijt....schandalig schaam je mc donalds
Rufat
5 jun 2026 om 22:55
My order came without bacon. My order was double big tasty with bacon
Sandra
5 jun 2026 om 21:09
Mc kroket en spicy mc chicken hadden heel erg weinig saus. Fritessaus bij happy meal miste.
Wouter
3 jun 2026 om 19:47
Eten was koud en de beker was half gebroken waardoor de tas lekte
Eren
1 jun 2026 om 9:02
Het eten kwam heel koud aan. We hadden een milkshake besteld, is er cola geleverd
JM
30 mei 2026 om 13:53
Cola en ice tea verspild niet gekregen maar